دنیای مطالب کامپیوتر و دانلود قهوه

دنیای مطالب کامپیوتر و دانلود قهوه
اطلاعات نرم افزار اطلاعات سخت افزار و بازی و خبر و اینترنت و دانلود + دنیای مجازی  
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
اول من و لینک کنید نام لینک من برای قرار گیری در وبلاگ شما (دنياي كامپيوتر و دانلود  قهوه) حالا خودتون رو از طریق لینک هوشمند لینک کنید





   
 

لپ تاپ های مجهز به سیستم عامل ویندوز سه وضعیت شارژ باتری دارند که عبارتند از: حداقل، احتیاط و بحرانی!


وقتی باتری به وضع حداقل شارژ می رسد ویندوز با هشدارهایی شما را از این وضع مطلع می سازد. در حالتی که باتری به وضع احتیاط می رسد ذخیره کردن اطلاعات و آماده کردن سیستم عامل برای خاموشی بهترین پیشنهاد است! در نهایت نیز وقتی شرایط باتری به حالت بحرانی می رسد سیستم عامل به صورت خودکار به حالت hibernate به فعالیت خود پایان می دهد و لپ تاپ خاموش می شود.


حالت بحرانی باتری به طورپیش فرض در زمانی اتفاق می افتد که باتری لپ تاپ شما دارای ۱۰ تا ۱۵ درصد شارژ باقیمانده است. این میزان شارژ ممکن است برای انجام کارهای شما در شرایطی که به لپ تاپ نیاز فوری دارید کافی باشد، اما ویندوز به صورت خودکار با قطع عملیات به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای اطلاعات شما بر اثر خاموش شدن ناگهانی، از این میزان شارژ صرف نظر کرده و موجبات خاموشی لپ تاپ را فراهم می کند. اگر دوست دارید تا جایی که ممکن است شارژ باقیمانده در باتری لپ تاپ را مورد استفاده قرار دهید و تا میزان شارژ باقیمانده به ۱ یا ۲ درصد نرسیده است وضع بحرانی اتفاق نیفتد، باید به روش زیر عمل کنید:


توجه: پیش از هر چیز به این نکته توجه داشته باشید چنانچه میزان شارژ باقیمانده در باتری به زیر ۵ درصد برسد، ویندوز به طور دقیق نمی تواند شارژ باقیمانده را محاسبه کند و هر لحظه احتمال خاموشی رایانه بدون اطلاع شما وجود دارد. پس در این شرایط بهترین راه ذخیره دائم فعالیت های در حال اجراست.


۱ـ از صفحه شروع، عبارت Control Panel را جستجو کرده و پس از آن با کلیک روی گزینه یافت شده وارد کنترل پانل ویندوز شوید.


۲ـ روی گزینه System and Security را کلیک کنید.


۳ـ در بخش Power Options گزینه Change battery settings را انتخاب کنید.


۴ـ در پنجره به نمایش درآمده روی گزینه Change plan settings کلیک کنید.


۵ـ در صفحه مربوط به تنظیمات باتری، روی گزینه Change advanced power settings کلیک کنید.


۶ـ در پنجره Power Options صفحه را به پایین اسکرل کرده تا گزینه Battery را پیدا کنید. با کلیک روی علامت + در کنار این گزینه آن را باز کرده و پس از آن سربرگ Critical battery level را نیز به همین شکل باز کنید.


۷ـ در این بخش دو گزینه مشاهده خواهید کرد. گزینه اول یعنی On Battery مربوط به زمانی است که لپ تاپ نیروی برق موردنیاز را از باتری دریافت می کند و در صورتی که شارژ باقی مانده در باتری، به عدد درج شده در مقابل این گزینه برسد، به معنای شرایط بحرانی است.


شما می توانید با تغییر این مقدار به عدد دلخواه خود همچون ۵ درصد یا کمتر، بیشترین مقدار از شارژ باتری را مورد استفاده قرار دهید.



امیر عصاری


دوست عزيز نظر يادت نره☺☻
اگر از مطلب خوشتان آمد و برای شما مفید بود نظر دهید و در نظزر سنجی ما شرکت کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:28 ] [ مجید ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به همه اگه مطالب وبلاگ رو دوست داشتین نظر یادتون نره راستی تو نظر سنجی هم شرکت کنید ممنون میشم تشکر از همه
امکانات وب